הכן גופך לקיץ

עצמו את העיניים ודמיינו שאתם נמצאים בחופשה על החוף בהוואי. ברקע יש בריזה מלטפת, מוזיקה נעימה ורחש גלים מרגיע. אתם לוגמים לגימה נוספת ממיץ התפוזים הצונן שהוגש לכם, נושמים עמוק ומשתהים רגע נוסף בחוויה. נהנים מטעמו החמוץ-מתוק של התפוז המתפשט בחלל הפה…..

מחקרים מדעיים שבחנו את פעילות המוח הוכיחו כי בשעת מחשבה או דמיון עמוק, המוח שולח אותות עצביים לאיברי הגוף השונים, המגיבים בהתאם, כאילו מדובר בפעילות של ממש. ולכן, אם הייתם יושבים עכשיו על הספה בסלון, מדליקים מזגן ומדמיינים את עצמכם רצים על הליכון בחדר כושר, או בשדה הפתוח, המוח היה מפעיל בדיוק את אותם מרכזים שהוא מפעיל בזמן ריצה, וכתוצאה מכך גם השרירים שלכם היו מגיבים בהתאמה, ממש כמו לאחר ביצוע פעילות גופנית.

מחקר שפורסם לאחרונה ב'ניוסיינטיסט' מאמת את המידע וקובע כי באפשרותנו לפתח שרירים ללא כל תזוזה פיזית אלא רק באמצעות פעילות מוחית. ולכן, אם עד עכשיו חשבתם כי יכולת התנועה של הגוף תלויה בשרירים עצמם לא כך הדבר, השרירים בגופנו נעים בתגובה לפולסים חשמליים הנשלחים, נחשתם נכון, מהמוח.

דמיון חופשי – למה המוח שלנו לא מבדיל בין דמיון למציאות?

התשובה מתחילה ברשת העצבים במוחנו. כל הפעילות החושית שלנו לא באמת מתרחשת בעיננו, אוזנינו ושאר חושינו. כי אם פנימה בתוך מוחנו. המציאות אותה אנחנו תופשים "כחיצונית" לנו, אינה אלא הקרנה איכותית, פרי חושינו המפותחים. למעשה, אין אלה עיננו שרואות כי אם מוחנו. חמשת חושינו קולטים את האנרגיה ומעבירים את האותות פנימה אל נבכי תודעתנו, שם נוצר התרגום והפיכת הסיגנלים לכדי תמונה, מגע, ריח או צליל.

תפישת המטאיזם – הצעד הראשון ביצירת החיים שתמיד רצית

מרחב מודעות הינו בית להתפתחות תודעתית. בית לאנשים חוקרי תודעה החיים את עיקרי תפישת ה'מטאיזם', הדוגלת בחיבור בין רוח וחומר. בין עולם התודעה למציאות, מתוך הבנה כי המציאות היא הולוגרמה, השתקפות ישירה של נבכי תודעתנו.
מתוך תפישה זו ביכולתנו להתבונן פנימהלהביא לשינוי בתוכנווליהנות ממציאות המשתנה סביבנו.

מרחב מודעות מציג: המחקר החברתי הראשון

לאחר שהבנו כי המוח שלנו הוא שריר וביכולתו להתרחב ולהתפתח בהתאם להתוויות ונתיבים עצביים חדשים, מדוע שלא נלמד לתעל זאת לטובת חיטוב גופנו?
פריידי מרגלית, מייסדת תפישת המטאיזם וחוקרת תודעה, פיתחה מדיטציה מיוחדת לחיטוב הגוף והמחשבות, באמצעות פקודות המתוות את המוח לדימוי החדש. כך שבשעה שאנו מדמיינים את עצמנו מבצעים פעילות גופנית המוח מתרגם את זאת כאילו ביצענו פעילות זו בפועל.

במחקר החברתי השתתפו 4,000 חברים שבמשך 21 ימים האזינו מדי יום למדיטציה, ותיעדו את המתחולל בגופם ובחייהם כתוצאה מכך. ממצאי המחקר היו ש89% מהמשתתפים שהתמידו בתהליך ראו שינוי פיזי משמעותי בחיטוב וההידוק של גופם. ו78% ציינו שהמדיטציה השפיעה לא רק על השינוי בגופם, אלא גם על איסוף עמוק של רבדים נוספים בחייהם.

זה בדיוק הזמן להכין את גופכם לקיץ. המדיטציה הינה חלק מהעמקה לפרוטוקול בריאה – תוכנית לדימוי עצמי מנצח, ולא ניתן לרכוש אותה בנפרד. הצטרפו להעמקה לפרוטוקול בריאה ותקבלו את המדיטציה המהפכנית כחלק מהתוכנית לדימוי עצמי מנצח.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

לצאת מהמטריקס

תפקידו של מאמר זה אינו לספק תשובות, אלא לגרות את תודעתכם לשאול ולחקור.  גם בסרט המטריקס לא סיפקו לניאו את

קרא עוד »

אהבת אמת

יש מאתנו שעדין מכורים לאשליה… אקס מיתולוגי, פנטזיית ילדות או סתם “בלתי מושג” כזה או אחר. אבל ברגע שמסכימים לשחרר

קרא עוד »

ציירו לכם גן עדן

אחת השאלות שאני אוהבת לשאול את תלמידיי, בשיעורים הראשונים, היא מי לדעתם מקדים לראות, העיניים או התודעה? במילים אחרות, האם

קרא עוד »