מאחורי הקלעים של תת המודע

נסו לדמיין את תת המודע כ”הארד דיסק” של מחשב משוכלל. נסו לדמיין שבמקום לחפור ולעשות שינויים התנהגותיים אתם יכולים לשנות את החומר הצרוב בדיסק, ללחוץ על כפתור DELETE FOREVER – למחוק, בקלות, דפוס או אמונה כזאת או אחרת.

נסו לדמיין שהגוף יודע לרפא את עצמו, שותף אקטיבי להתחדשות פיזית וריפוי רגשי. הכול הוא יודע, הגוף המופלא הזה, כל שצריך הוא רק גישה ישירה ל”דיסק הקשיח” שבמוחו.

טקסטים רבים כתבתי בעניין תת המודע, אבל היום אני רוצה לעשות קצת סדר, להסביר על האופן בו הדברים מתנהלים מאחורי הקלעים.

עסקנו רבות בהשפעה הישירה שיש לכל אמונה על תת המודע. הבנו שכל רעיון או מחשבה שתת המודע מקבל, באופן מידי, בין אם האמונה נכונה או לא – עבורו היא אמת צרופה. תת המודע אינו אחראי לסינון האינפורמציה ממנה הוא ניזון. ברגע שהוזנו לתוכו אמונות, הוא אחראי (ועושה זאת בהצלחה מזהירה) לפעול על פיהם ולהוציאם מהכוח אל הפועל.
בין אם האמונה היא ש”לא מגיע לך” ובין אם האמונה היא שהשמים הם הגבול עבורך”…
כך או כך, אתה צודק. זה בדיוק מה שיקרה.

למדנו שתת המודע מופעל באופן אינטואיטיבי ע”י תחושות, צבעים, ריחות וקולות.  ככל שנערב בדמיון יותר חושים ורגשות כך ההטבעה תהיה אמינה ומקובלת על תת המודע שלנו. עד לכאן אין שאלה, ברור לכולנו שאם נצרוב את המידע הנכון נוכל לחיות חיי שפע והצלחה, חיי סיפוק והגשמה. כל שנדרש מאתנו הוא לתכנת את הדיסק באמונות שישרתו את מטרותינו ובמקביל למחוק את אמרות הכנף (אלה הנאמרות במבטא פולני כבד): “אין לך סיכוי”, “החיים הם לא פיקניק”, “כסף לא גדל על עצים” וכיוצא באלה. יש עוד.

"אבל איך?" בטח חסרי הסבלנות שבניכם מתקשים להתאפק (אגב, גם סבלנות אפשר לשתול) וכאן אני מגיעה לבשורה הגדולה: תכנות תת המודע באמצעות תדרים.
לשם כך אצטרך להסביר במספר מילים מהו בכלל תדר, ואיך עובדים איתו.

“דבר לא נח. הכול קיים בתנועה. הכול רוטט” (חכמת הקבלה). הכול ביקום נמצא בתנועה. כל דבר שקיים מזוהה על פי התדר- הרטט הייחודי לו.  הפיזיקה הקוונטית ותיאורית המיתרים  מניחות כי היקום הינו רשת מורכבת, מארג של תדרים ומיתרים המחוברים בינם לבין עצמם. לכל דבר יש תבנית ייחודית, תדר הנמדד עפ”י מספר יחידות/גלים שהוא מפיק ביחידת זמן מוגדרת (הרץ).

ההבדלים בין חומר ואנרגיה מוסברים בעיקר בתנועות הרטט. גם אור, חום או זרם חשמלי הינם צורה של רטט כמו הכסא, השולחן או גוף האדם. וכך בדיוק רוטטות גם המחשבות, הרגשות והאמונות שלנו.
תכנות באמצעות תדרים מתבסס על העובדה שהגוף הפיזי מורכב מיליוני תאים הנמצאים בתנועה מתמדת ורוטטים בתדרים שונים. כאשר האטומים מהם מורכב הגוף רוטטים בהרמוניה ובתדר בו נועדו לרטוט הם מעידים על בריאותנו. אך כאשר הם רוטטים בדיסהרמוניה הם מעידים על חסימה או מחלה בגוף. יתרה מכך, באמצעות הרטט המתאים ניתן לאזן ולרפא את הגוף חזרה.

תכנות תת המודע

גם תת המודע פועל באופן זהה… מאחר ולכל אמונה יש תדר, כל שאנחנו צריכים  זה לשתול את האמונה הרצויה באמצעות התדר המתאים, ישירות בתת המודע. נסיעה בכביש “עוקף מודע” כמוה כמניפולציה העוקפת את זרם התודעה המודעת וההתנגדויות שבו.

זוהי מניפולציה פשוטה, המסייעת לנו לנוע לעבר המטרות שלנו, לקדם אותן, ליצור זרימה, שלווה ושלמות. תלמידיי, גם הסקפטיים ביותר, לא מצליחים להתעלם מהגירוד הפיזי בשעת התדר, מעין משב אנרגטי דחוס שלא ניתן להתעלם ממנו. זהו בדיוק הרגע בו השינוי נצרב בדיסק הקשיח של מוחנו, אמונה חדשה נשתלת בתת המודע שלנו. ומכאן ועד לתוצאות הרצויות, זה כבר עניין פשוט וקצר באמת. זאת הדרך ואלה הכלים. בהצלחה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

הכול בתדר

מחקר רוסי מהפכני מוכיח את שאנחנו עושים במרחב מודעות מזה זמן רב: באמצעות תדרים ניתן לתכנת ולשנות באופן ממשי את

קרא עוד »

הורמון האושר

מהם מגבירי שמחה? וכיצד ניתן לתכנת את תת המודע לחוויית אושר פנימי? קבלו במתנה עוד מדיטציה להעלאת הורמון האושר –

קרא עוד »